12065
post-template-default,single,single-post,postid-12065,single-format-standard,strata-core-1.1,strata-theme-ver-3.2,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Blog

Αποκάλυψη τώρα: Η Mercedes θέτει δραματική μείωση της σειράς μοντέλων και των κινητήρων

18:00 04 Μαρτίου στο Βιομηχανία

Αποκάλυψη τώρα. Η Mercedes σκοπεύει να καταστήσει την μάρκα μελλοντική απόδειξη μειώνοντας δραματικά το σημερινό χαρτοφυλάκιο. Το μέλλον πολλών, ιδιαίτερα ακριβότερων, μοντέλων και μεγάλων κινητήρων είναι επομένως πολύ αβέβαιο.

Υπάρχουν δύο πράγματα που θέτουν τα στοιχεία στη Mercedes: η δέσμευση για την ηλεκτρική οδήγηση και τα επακόλουθα του σκανδάλου ντίζελ. Εν μέρει ως αποτέλεσμα αυτού, η μητρική εταιρεία Daimler είδε μια απότομη πτώση των κερδών το 2019. Τα επόμενα χρόνια, πολύ περισσότερα πρέπει να επενδυθούν σε ΗΨ και έτσι η Mercedes πρέπει να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει οικονομικά βιώσιμη. Σύμφωνα με το περιοδικό Autocar του Ηνωμένου Βασιλείου, ο Markus Schäfer, επικεφαλής της Ε & Α για το εμπορικό σήμα, δηλώνει ότι θέλει να εξοικονομήσει κόστος, αφαιρώντας μοντέλα, πλατφόρμες και κινητήρες από την περιοχή.

Ο Schäfer δεν έχει ακόμη κάνει συγκεκριμένες δηλώσεις σχετικά με τα μοντέλα που πρόκειται να διαγραφούν, αλλά αναφέρει ότι ορισμένα από αυτά τα καταδικασμένα μοντέλα γίνονται στη δική τους πλατφόρμα. Αυτοί μπορεί να είναι οι πιο σημαντικοί υποψήφιοι για την εκκαθάριση του τομέα, λόγω των υψηλών εξόδων ανάπτυξης. Η Schaefer παραθέτει ως παράδειγμα τα S-Class, G-Class, SL και Mercedes-AMG GT. Σύμφωνα με την Schäfer, η πρόθεση είναι να εργαστούμε μακροπρόθεσμα προς μια βασική δομική πλατφόρμα. “Στο μέλλον θα έχουμε την ίδια βάση για διαφορετικά αυτοκίνητα”, είπε. Μια αρθρωτή πλατφόρμα για σχεδόν ολόκληρη την εμβέλεια. Ένα αυτοκίνητο όπως η S-Class μπορεί να έρθει με μια μεγάλη παραλλαγή μετασχηματισμού της υποτιθέμενης πλατφόρμας, αλλά για αυτοκίνητα όπως η G-Class και η Mercedes-AMG GT αυτό το καθήκον γίνεται ιδιαίτερα δύσκολο.

Εκτός από ορισμένες πλατφόρμες, σύμφωνα με την Schäfer, διάφοροι κινητήρες έχουν επίσης οριστεί να εξαφανιστούν. Οι V8 και V12 είναι οι πρώτοι υποψήφιοι για αυτό. Η Schäfer δηλώνει ότι δεν θα εξαφανιστούν ξαφνικά «ενώ η ζήτηση είναι ακόμα αρκετά μεγάλη», αλλά ότι η Mercedes θα επανεξετάσει ποιες πηγές ενέργειας θέλει να ετοιμάσει μακροπρόθεσμα. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό εξαρτάται κυρίως από τα επερχόμενα πρότυπα Euro7. Τα προαναφερθέντα μοντέλα είναι ακριβώς τα αυτοκίνητα στα οποία μπορούν να βρεθούν οι μεγαλύτεροι κινητήρες, έτσι ώστε το μέλλον τους να είναι διπλά αβέβαιο.