12534
post-template-default,single,single-post,postid-12534,single-format-standard,strata-core-1.1,strata-theme-ver-3.2,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Blog

Αντλίες βενζίνης

10:08 15 Μαρτίου στο Χρήσιμες γνώσεις

Η ηλεκτρική αντλία καυσίμου είναι η καρδιά κάθε ηλεκτρονικού συστήματος ψεκασμού καυσίμου.

Συνήθως βρίσκονται εντός ή πλησίον της δεξαμενής καυσίμου και η σημασία της είναι διττή:

1) Να πιέσει το καύσιμο από τη δεξαμενή προς τα μπεκ, και

2) Να δημιουργήσει αρκετή πίεση, ώστε τα μπεκ να παραδώσουν τη σωστή ποσότητα καυσίμου, κάτω από όλες τις συνθήκες λειτουργίας.

Η πίεση που δημιουργείται από την αντλία, καθώς και ο όγκος του καυσίμου που ρέει, πρέπει και τα δύο να πληρούν τις απαιτήσεις του κατασκευαστή.

Γιατί η ροή και η πίεση είναι τόσο σημαντικά ?
Αντλίες καυσίμου που δεν πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις πίεσης της ροής του καυσίμου μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία του οχήματος και τις εκπομπές καυσαερίων.

Η αντλία βενζίνης είναι ένα προϊόν κατασκευασμένο με μεγάλη ακρίβεια, ιδιαίτερα ευαίσθητο στο νερό και τις ακαθαρσίες, η ύπαρξη των οποίων δημιουργεί ανωμαλία ή ακόμα και διακοπή στη λειτουργία της.

Όταν γίνεται αντικατάσταση μιας παλιάς αντλίας με καινούρια, είναι απαραίτητο να λαμβάνονται όλα τα μέτρα για απόλυτη καθαριότητα κατά την τοποθέτηση.

Συνιστάται ο καθαρισμός του ρεζερβουάρ, παρά το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν είναι απόλυτα αποτελεσματικό, λόγω της ύπαρξης των διαχωριστικών που υπάρχουν στα ρεζερβουάρ.

Πολλές φορές, όταν το ρεζερβουάρ είναι μεταλλικό, μπορεί να έχει σκουριάσει, οπότε για την προστασία της αντλίας και του όλου συστήματος του καυσίμου, πρέπει να αντικατασταθεί.

Ιδιαίτερη φροντίδα πρέπει να δίνεται στους ελαστικούς σωλήνες (μαρκούτσια), που πολλές φορές έχουν φθαρμένα άκρα, με αποτέλεσμα αυτά να μπαίνουν στην αντλία και να την «φρακάρουν».

Παρόμοιος κίνδυνος υπάρχει από μπογιές σε μεταλλικούς σωλήνες που αποκολλώνται και υπό μορφή λεπιού μπαίνουν στην αντλία.

Επίσης, πρόωρη φθορά μπορεί να προκληθεί από την ύπαρξη πολύ μικρών σωματιδίων, που αιωρούνται μέσα στο καύσιμο και λειτουργούν σαν «σμυρίδι», στα κυλινδράκια και στο έκκεντρο δακτυλίδι της αντλίας. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε δημιουργία γραμμώσεων, με αποτέλεσμα τον θόρυβο και την μειωμένη απόδοση της αντλίας.

Είναι απαραίτητο να τονισθεί ότι, ζημιές που προκαλούνται από ακαθαρσίες στο ρεζερβουάρ του καυσίμου ή από παρουσία νερού στο σύστημα, δεν καλύπτονται από εγγύηση.

Πιθανές Ακαθαρσίες: Υπολείμματα από πανιά καθαρισμού, υπολείμματα χαρτιού ή χαρτονιού, σωματίδια βερνικιού ή χρώματος, μεταλλικά σωματίδια, σωματίδια από πλαστικό ή λάστιχο, σωματίδια κόλλησης ηλεκτρικών συνδέσεων, ακαθαρσίες στο ρεζερβουάρ από ακάθαρτο καύσιμο.

Σε μοντέλα με σύστημα που το φίλτρο αντικαθίσταται, είναι απαραίτητη η έγκαιρη αντικατάσταση του.

Η εταιρεία μας διακινεί Αντλίες Βενζίνης των κατασκευαστών 1ης τοποθέτησης, Bosch – VDO – Pierburg.

H Bosch είναι η πρωτοπόρος εταιρεία στο σύστημα έκχυσης καυσίμου.

1927 Αντλία έγχυσης πετρελαίου για επαγγελματικά οχήματα
1932 Το πρώτο ραδιόφωνο αυτοκινήτου παραγωγής σειράς στην Ευρώπη
1936 Αντλία έγχυσης πετρελαίου για αυτοκίνητα
1937 Αντλία έγχυσης βενζίνης για αερο-κινητήρες
1951 Άμεση έγχυση βενζίνης για αυτοκίνητα με δίχρονους κινητήρες
1954 Άμεση έγχυση βενζίνης για αυτοκίνητα με τετράχρονους κινητήρες
1960 Αντλία διανομής πετρελαίου VM
1967 Ηλεκτρονική έγχυση βενζίνης (Jetronic)
1975 Αντλία διανομής πετρελαίου VE
1976 Αισθητήρας οξυγόνου «λάμδα» για τριοδικούς καταλύτες
1986 Ηλεκτρονικός έλεγχος πετρελαίου EDC
1986 Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)
1997 Τεχνολογία έγχυσης καυσίμου κοινού συλλέκτη
2000 Σύστημα άμεσης έγχυσης βενζίνης DI-Motronic
2003 Έγχυση πετρελαίου κοινού συλλέκτη με πιεζοηλεκτρικούς εγχυτήρες
2004 Επεξεργασία καυσαερίων Denoxtronic για επαγγελματικά
πετρελαιοκίνητα οχήματα
2006 Άμεση έγχυση βενζίνης με πιεζοηλεκτρικούς εγχυτήρες
2007 Σύστημα Start-stop
2008 Ημιαυτόματο σύστημα στάθμευσης
2009 Συστήματα έγχυσης για οικονομικά οχήματα