12614
post-template-default,single,single-post,postid-12614,single-format-standard,strata-core-1.1,strata-theme-ver-3.2,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Blog

Συνεργεία αυτοκινήτων & COVID-19

08:02 15 Απριλίου στο Ασφάλεια, Χρήσιμες γνώσεις

Η κρίση τού COVID-19, πλήττει σήμερα όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και τα συνεργεία αυτοκινήτων δεν εξαιρούνται από αυτήν.

Εκτός από τα πολύ γνωστά προστατευτικά μέτρα τής Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας και τών εθνικών αρχών, παραθέτονται περαιτέρω οδηγίες υγιεινής για τούς εργαζόμενους σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων.

  • Καθαρίστε το όχημα, μετά την υποδοχή. Αυτό ισχύει κυρίως για τις επιφάνειες στο εσωτερικό τού αυτοκινήτου που αγγίζετε πιο συχνά (π.χ. οθόνη αφής, χειριστήρια τιμονιού και κεντρική κονσόλα, κουμπιά ηλεκτρικών παραθύρων κλπ.). Το κλειδί τού αυτοκινήτου δεν πρέπει να το ξεχάσετε. Αλλά προσέξτε και τις λιγότερο αξιοπρόσεκτες περιοχές, όπως οι λαβές των θυρών και ο καθρέπτης. Συνήθως, φυσιολογικό σαπούνι ή υγρό πλύσης, επαρκεί για να καταστρέψει τη δομή των ιών. Για το εσωτερικό, κατάλληλα είναι και ειδικά καθαριστικά, που καθαρίζουν απαλά τις επιφάνειες.
  •  Απενεργοποιήστε τον εξαερισμό πριν ξεκινήσετε το όχημα.
  • Χρησιμοποιήστε πλαστικό προστατευτικό. Το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων μπορούν να τυλιχτούν σε πλαστικό περιτύλιγμα, για να παρέξουν πρόσθετη προστασία κατά την διάρκεια τής εργασίας ή τών δοκιμών στο δρόμο.
  •  Εργαστείτε με γάντια. Όλες οι εργασίες στο όχημα, μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με κατάλληλη προστασία τών χεριών. Ένα μεγάλο μέρος τών μικροβίων στο σώμα, είναι στα χέρια, γι΄αυτό είναι σημαντικό να τα προστατεύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το να φοράτε γάντια μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης.
  • Διατήρηση τής απόστασης. Όπως και στην καθημερινή ζωή, το ίδιο ισχύει και για το συνεργείο: απόσταση τουλάχιστον 1,50 μ. από τους συναδέλφους και από τους πελάτες. Είναι πιθανό να έχουν ήδη μολυνθεί με τον ιό, ακόμη και αν δεν παρουσιάζουν συμπτώματα. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης.
  • Εγκαταστήστε πάνελ από πλεξιγκλάς στο γραφείο υποδοχής. Αυτά συμβάλλουν στην διατήρηση τής απαραίτητης απόστασης, π.χ. όταν συζητάμε με πελάτες. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη τής εξάπλωσης τού ιού.
  • Να διατηρείτε την επαφή με τους πελάτες στο ελάχιστο. Μια υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης τού οχήματος, μειώνει τον αριθμό τών σημείων επαφής και συνεπώς τον κίνδυνο μόλυνσης.
  • Μειώστε τον αριθμό τών ατόμων / πελατών στην περιοχή τής υποδοχής. Κατά την ρύθμιση τών ραντεβού, βεβαιωθείτε ότι αποφεύγετε πιθανές επικαλύψεις.
  • Καθαρίστε τακτικά τις εγκαταστάσεις σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καθαρίζετε προσεκτικά τις λαβές τών θυρών, την reception, τα στυλό, τις κάρτες εργασίας, τις πλάτες τών καρεκλών, τις μηχανές τού καφέ και άλλα αντικείμενα με τα οποία γίνεται συχνά επαφή κατά την διάρκεια τών συναλλαγών με τους πελάτες. Αυτό ισχύει και για όλες τις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό τού συνεργείου.
  • Αφαιρέστε τα περιοδικά από την περιοχή αναμονής. Αυτός είναι ένας άλλος τομέας όπου οι ιοί θα μπορούσαν ενδεχομένως να επιβιώσουν για αρκετές ημέρες.
  • Αποφύγετε τις δοκιμές στο δρόμο, με τους πελάτες. Εδώ δεν μπορεί να διατηρηθεί η ελάχιστη απόσταση του 1,50 μ.
  • Ενθαρρύνετε τις επιλογές πληρωμής χωρίς μετρητά. Εάν είναι δυνατόν, σταματήστε προσωρινά την πληρωμή μετρητών.
  • Τοποθετήστε χαρτοπετσέτες στις εγκαταστάσεις υγιεινής (πχ τουαλέτες). Μην χρησιμοποιείτε πετσέτες, καθώς αυτές μπορεί να τις μοιράζονται πολλοί άνθρωποι.